Subject: RE: Puuduste kõrvaldamiseks tähtaja määramine, teie 01.04.2024 nr 2.2.-1/24/3-2
From: "Natalja Lebedeva" <[email-masked]>
To: "info.aki" <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Apr 2024 13:16:47 +0300

Tere!

Edastan teile järgmised dokumendid (manusena lisatud):

*	Vastused Andmekaitse Inspektsiooni 01.04.2024 nr 2.2.-1/24/3-2 kirjas 
esitatud küsimustele;
*	Täiendatud teadusuuringu taotlus;
*	Lapse nõusoleku vorm.

Lugupidamisega

Natalja Lebedeva

Ennetustöö osakond

nõunik

mob: +372 5307 2342

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

Raua 2 | Tallinn

 <https://www.rescue.ee> rescue.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, April 1, 2024 9:56 AM
To: Natalja Lebedeva <[email-masked]>
Subject: Puuduste kõrvaldamiseks tähtaja määramine

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Teile on saadetud Andmekaitse Inspektsiooni dokumendihaldussüsteemi Delta 
kaudu dokument.

Pealkiri: Puuduste kõrvaldamiseks tähtaja määramine

Registreerimise kuupäev: 01.04.2024

Registreerimise number: 2.2.-1/24/3-2

Tundliku sisuga elektroonilised pöördumised on võimalik inspektsioonile 
edastada krüpteeritult kasutades ID- kaarti ja 
<https://installer.id.ee/?lang=est> ID-tarkvara. Kuidas dokumente 
krüpteerida, vaata 
<https://www.aki.ee/et/teenused-poordumisvormid/saada-kiri> siit.

Andmekaitse Inspektsioon

Tatari 39, 10134 Tallinn
Telefon: 627 4135
E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.aki.ee> www.aki.ee

ERAELU KAITSE JA RIIGI LÄBIPAISTVUSE EEST

Leia meid 
<https://www.facebook.com/pages/Andmekaitse-Inspektsioon/135347539863880> 
Facebookist